Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892028 obálek a 873434 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Election Campaigning



Rok: 1995
ISBN: 9780631198093
OKCZID: 110337772

Citace (dle ČSN ISO 690):
KAVANAGH, Dennis. Election campaigning: the new marketing of politics. 1st pub. Oxford: Blackwell, 1995. ix, 272 s.


Anotace

 

The advent of new technology and the importation of 'professional communicators' has transformed the nature of British election campaigning. In this book, Dennis Kavanagh explores this so-called process of 'Americanization', characterized by the increasing importance of the media in elections and the rise of advertising agencies, pollsters, public relations advisers and speechwriters. He examines how the 'professional communicators' function within British politics, and assesses the reaction of the politicians themselves to the changing environment of election campaigns.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)