Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2897955 obálek a 875375 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Introduction to Media Communication: Understand the Past Experience the Present Marvel at the Future



Rok: 1995
ISBN: 9780697201249
OKCZID: 110296697

Citace (dle ČSN ISO 690):
BLACK, Jay a Jennings BRYANT. Introduction to media communication: understand the past, experience the present, marvel at the future. 4th ed /. Madison: Brown & Benchmark, c1995, 606 s. ISBN 0-697-20124-4.


Anotace

 

This comprehensive survey of the history, present condition and future status of mass communication reflects the growth of personal media as major forces in society. This new edition retains its focus on the close and complex relationship between the mass media and society. Features include: "global insight" boxes which appear throughout the text, providing students with insights into transnational and international issues; and a "media effects" chapter which offers comprehensive discussion of the topic. The book is intended for students of journalism, mass communication and speech communication.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)