Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2909516 obálek a 879138 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Relationship Marketing & Customer Relationship Management



Rok: 2009
ISBN: 9780702177392
OKCZID: 110773249


Anotace

 

Presenting a dramatic shift in the way marketing is viewed and how its value is determined, this diverse resource focuses on the retention of customers through excellent customer service. Attending to the “4 Ps” of marketing, the guidebook addresses the ways in which a marketer can make decisions with the customer’s perspective as the priority. With strategies both for one-to-one marketing and for mass customization, this critical handbook offers information for today’s ever-adapting business environment.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)