Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising

Rok: 1994
ISBN: 9780714526157
NKP-CNB: aba013-001863426
OKCZID: 110074892

Citace (dle ČSN ISO 690):
WILLIAMSON, Judith. Decoding advertisments: ideology and meaning in advertising. 13th ed. London: Marion Boyars, 1998. 180 s.


Anotace

The author of Consuming Passions and Deadline at Dawn presents a classic text--used worldwide--revealing how advertisements sell us ourselves. Includes over 180 illustrations.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení