Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892028 obálek a 873434 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Political Marketing: A Comparative Perspective



Autor: Lilleker, Darren G.
Rok: 2005
ISBN: 9780719068706
OKCZID: 110012731

Citace (dle ČSN ISO 690):
LILLEKER, Darren G., ed. a LEES-MARSHMENT, Jennifer, ed. Political marketing: a comparative perspective. Manchester: Manchester University Press, c2005. xvii, 230 s.


Anotace

 

Political marketing has become a global phenomenon as parties try to copy the market-oriented approach employed by Tony Blair to win power for New Labour in 1997. It raises fresh perspectives on the more established political marketing practices in the UK and US, such as how to incorporate political leadership within the market-oriented framework and the democratic implications when faced with the actual business of governing. This book also highlights how the market-oriented party approach has spread around the world, including Europe and the new democracies of Brazil and Peru. The collection also introduces the debate on whether such practices enhance or undermine democracy, raising important questions on the future of political marketing.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)