Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategic Political Communication: Rethinking Social Influence, Persuasion, and Propaganda (Communication, Media, and Politics)

Rok: 2003
ISBN: 9780742528819
OKCZID: 110299525


Anotace

To become a successful political communicator (and a savvy political consumer), it is essential to know the elements of social influence, what works, and why. Strategic Political Communication provides an introduction to persuasion, social influence, and


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení