Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing

Autor: Simon Kingsnorth
ISBN: 9780749484224
OKCZID: 128285668

Citace (dle ČSN ISO 690):
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. Second edition. London: KoganPage, 2019. xvii, 364 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!