Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2904729 obálek a 876161 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Understanding customers



Autor: Chris Rice
Rok: 1997
ISBN: 9780750623223
OKCZID: 110916755

Citace (dle ČSN ISO 690):
RICE, Chris. Understanding customers. 2nd ed. Oxford: Butterworth Heinemann, 1997. vi, 312 s. The marketing series. Student.


Anotace

 

This fully updated second edition of Understanding Customers is a recommended textbook for the Understanding Customers Certificate CIM paper. It is divided into six parts covering the social sciences, people as individuals, people in groups, people in society and people in organisations. Each chapter of Understanding Customers consists of: * learning objectives and definitions * the theoretical background * exercises * issues to consider * current examples * implications for marketing * recent examination questions. Chris Rice isSenior Lecturer in the Nottingham Business School at Nottingham Trent University. He is a CIM examiner on the Understanding Customers paper and has widespread consultancy experience in both the private and public sector. Recommended by Ted Johns, CIM Senior Examiner for the Understanding Customers paperUpdated in line with the latest developments in the investigation of consumer behaviour and with the new CIM syllabus


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)