Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894094 obálek a 874519 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Tourism marketing for cities and towns : using branding and events to attract tourists



Autor: Kolb, Bonita
Rok: 2006
ISBN: 9780750679459
OKCZID: 110155203

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOLB, Bonita. Tourism marketing for cities and towns: using branding and events to attract tourists. Amsterdam: Elsevier, 2006. xvi, 310 s.

Hodnocení: 3.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Tourism Marketing for Cities and Towns provides thorough and succinct coverage of marketing theory specific to the tourism industry. It focuses on developing the branded destination with special emphasis on promotional planning. In addition, it contains numerous international examples, discussion questions, and strategic planning worksheets. * Thorough treatment and succinct coverage of marketing theory specific to the tourism industry * Focuses on developing the branded destination with special emphasis on promotional planning* Contains practical international examples, discussion questions, and strategic planning worksheets


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)