Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Page, Stephen
Rok: 2007.
ISBN: 9780750682053
OKCZID: 110065783
Vydání: 2nd ed.
Citace (dle ČSN ISO 690):
PAGE, Stephen. Tourism management: managing for change. 2nd ed. Amsterdam: Elsevier, 2007. xxi, 473 s.
Hodnocení:
5.0 / 5
(6 hlasů)
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.