Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Influencer marketing : who really influences your customers?

Autor: Duncan Brown, Nick Hayes
ISBN: 9780750686006
OKCZID: 128849206

Citace (dle ČSN ISO 690):
BROWN, Duncan. Influencer marketing: who really influences your customers?. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2008. xiv, 235 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!