Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906070 obálek a 876950 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Hands-On Social Marketing: A Step-by-Step Guide



Rok: 1999
ISBN: 9780761908678
OKCZID: 110040759

Citace (dle ČSN ISO 690):
WEINREICH, Nedra Kline. Hands-on social marketing: a step-by-step guide. Thousand Oaks, Calif.: SAGE Publications, c1999. 262 s.

Hodnocení: 4.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

This book demystifies the process of developing and implementing a social marketing campaign. The author translates the concepts of marketing into a clear, step-by-step process that almost anyone can follow. It will be indispensable to practitioners in the fields of public health, social services, and health care communications.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)