Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2907942 obálek a 878213 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Rethinking the Media Audience: The New Agenda



Autor: Alasuutari, Pertti.
Rok: 1999
ISBN: 9780761950714
NKP-CNB: boa001-muni.000187732
OKCZID: 110108598

Citace (dle ČSN ISO 690):
Rethinking the media audience: the new agenda. Editor Pertti ALASUUTARI. London ;, Thousand Oaks, Calif.: Sage, 1999, 212 s. ISBN 0-7619-5071-0.


Anotace

 

Are current models of audience research and audience ethnography appropriate to the contemporary media environment? Collectively, the contributors to this volume argue that we need a new agenda to account for the role of the media in every day life. Only this new agenda, they suggest, can adequately account for our ubiquitous, highly reflexive, participation in modern media culture. Rethinking the Media Audience Offers a thorough survey of reception studies Argues for a new agenda for reception research and qualtitative analysis Exemplifies the implications of this new agenda for empirical research, as well as social and cultural theory Includes contributions from Ann Gray, Joke Hermes, John Tulloch and David Morley It will be essential reading for all students of media and cultural studies for not only does it provide a state-of-the-art summary of the field, it also offers a provocative pointer to future directions and trends

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)