Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2897955 obálek a 875375 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Production of Culture/Cultures of Production (Culture, Media and Identities series)



Autor: Du Gay, Paul.
Rok: 1998
ISBN: 9780761954354
OKCZID: 110383338

Citace (dle ČSN ISO 690):
DU GAY, Paul., ed. Production of culture/culture of production. 1st pub. London: SAGE Publications, 1997. 356 s.


Anotace

 

This innovative text offers a novel understanding of relations between the economic and the cultural. The book shows how cultural products are produced, marketed and sold in an increasingly global economy. Chapters examine the emergence of truly global cultural products and the strategies of global cultural players such as Sony. Throughout, the book illustrates that contemporary cultural goods and services are inextricably bound up with economic processes of production, circulation and exchange.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)