Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906459 obálek a 877215 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Understanding media economics | |||||
Autor: Doyle, Gillian Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů) AnotaceUnderstanding Media Economics provides a clear, precise introduction to the key economic concepts and issues affecting the media. The book: explains the fundamental concepts relevant to the study of media economics; considers the key industrial questions facing the media industries today; relates economic theory to business practice; covers a wide range of media activity - advertising, television, film, print media, and new media; and looks at the impact of economics on public policy.Understanding Media Economics offers a stimulating perspective on the contemporary media environment. This book will be an essential purchase for all students of the media and mass communication. Dostupné zdroje
|