Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906459 obálek a 877215 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Understanding media economics



Autor: Doyle, Gillian
Rok: 2002
ISBN: 9780761968757
OKCZID: 110070268
Vydání: 1st ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
DOYLE, Gillian. Understanding media economics. 1st pub. London: SAGE Publications, 2002. vii, 184 s.

Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Understanding Media Economics provides a clear, precise introduction to the key economic concepts and issues affecting the media. The book: explains the fundamental concepts relevant to the study of media economics; considers the key industrial questions facing the media industries today; relates economic theory to business practice; covers a wide range of media activity - advertising, television, film, print media, and new media; and looks at the impact of economics on public policy.Understanding Media Economics offers a stimulating perspective on the contemporary media environment. This book will be an essential purchase for all students of the media and mass communication.  


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)