Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2909516 obálek a 879138 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Job satisfaction : application, assessment, cause, and consequences



Autor: Paul E. Spector
Rok: 1997
ISBN: 9780761989233
NKP-CNB: abb019-002199381
OKCZID: 110699261

Citace (dle ČSN ISO 690):
SPECTOR, Paul E. Job satisfaction: application, assessment, cause, and consequences. London: Sage, 1997. viii, 96 stran. Advanced topics in organizational behavior.


Anotace

 

Distilling the vast literature on this frequently studied variable in organizational behaviour research, Paul E Spector provides the student and professional with a pithy overview of the application, assessment, causes and consequences of job satisfaction. In addition to discussing the nature of and techniques for assessing job satisfaction, the author summarizes the findings concerning how people feel towards work, including: cultural and gender differences in job satisfaction and personal and organizational causes; and potential consequences of job satisfaction and dissatisfaction. Students and researchers will particularly appreciate the extensive list of references and the Job Satisfaction Survey included in the Appendix.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)