Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Social media ROI :managing and measuring social media efforts in your organization

Autor: Blanchard Olivier
Rok: c2011
ISBN: 9780789747419
OCLC Number: (OCoLC)656467551
OCLC Number: (ocolc)656467551
OKCZID: 111243569

Citace (dle ČSN ISO 690):
BLANCHARD, Olivier. Social media ROI: managing and measuring social media efforts in your organization. Indianapolis: Que, c2011. xvi, 292 s.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení