Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The marketing of the president : political marketing as campaign strategy



Autor: Newman, Bruce I.
Rok: 1994
ISBN: 9780803951372
ISBN: 9780803951389
OKCZID: 110295754

Citace (dle ČSN ISO 690):
NEWMAN, Bruce I. The marketing of the president: political marketing as campaign strategy. Thousand Oaks: Sage Publications, 1994. xvii, 165 stran.


Anotace

 

Using the 1992 presidential election as a case study, this book reveals how the American political process has been transformed by the use of marketing techniques. The author addresses issues of serious concern to the health of the political process including the role of polling, direct mail and television advertising. This is the first comprehensive account of the influence of marketing in a presidential election campaign.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)