Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 1997
ISBN: 9780803959699
OKCZID: 110296331
Citace (dle ČSN ISO 690):
MOOIJ, Marieke K. de. Global marketing and advertising: understanding cultural paradoxes. Thousand Oaks: SAGE Publications, 1998. xx, 316 s.
Cultural diversity influences marketing and advertising at all levels: consumer behaviour, research methodology, philosophies of how advertising works, advertising strategy, concept and execution. What the field has been lacking is a knowledge base of cultural differences and similarities, that can be used for developing global strategies. This book presents such a knowledge base, a structure to understand the consequences of culture for marketing and advertising. Global Marketing and Advertising describes: the characteristics of a global brand; how advertising adds value to brands; the concept of culture and culture's consequences for values and motivation in advertising; and how culture influences perception of adv