Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906712 obálek a 877379 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing in Europe: Case Studies (European Management series)



Rok: 1994
ISBN: 9780803989566
OKCZID: 110589935

Citace (dle ČSN ISO 690):
MONTANA, Jordi, ed. Marketing in Europe: case studies. 1st ed. London: Sage, 1994. vi, 203 s. European Management Series.


Anotace

 

This major volume presents an invaluable set of case studies designed to highlight key marketing issues that face European organizations, including international companies based in Europe. It aims to meet the pressing need for high-quality, up-to-date case material on marketing in Europe. Both problem-oriented and student-oriented, the cases require participants to consider theme such as: reasons and strategies for `going international'; European and international branding, pricing and advertising; issues of international distribution; new product development and launch; developing pan-European marketing; and managing global brands in Europe Marketing in Europe forms an integral part of the CEMS Mast


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)