Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2009
ISBN: 9780805864502
ISBN: 9780805864496
OKCZID: 110256226
Vydání: 3rd ed.
Citace (dle ČSN ISO 690):
BRYANT, Jennings, ed. a OLIVER, Mary Beth, ed. Media effects: advances in theory and research. 3rd ed. New York: Routledge, 2009. xv, 640 s. Communication series. Communication theory and methodology.
Hodnocení:
4.5 / 5
(6 hlasů)
With contributions from some of the finest scholars in the discipline, Media Effects serves not only as a comprehensive reference volume for media effects study but also as an exceptional textbook for advanced courses in media effects. Covering the breadth of the media effects arena, this third edition provides updated material as well as new chapters focusing on effects of mobile media and other technologies. As this area of study continues to evolve, Media Effects will serve as a benchmark of theory and research for current and future generations of scholars.