Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906454 obálek a 877212 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Service quality in leisure and tourism



Autor: Williams, Christine L.
Rok: 2003
ISBN: 9780851995410
OKCZID: 110596052

Citace (dle ČSN ISO 690):
WILLIAMS, Christine L a BUSWELL, John, ed. Service quality in leisure and tourism. Wallingford: CABI, 2003. ix, 230 s.


Anotace

 

This book aims to develop an awareness of the underpinning theories of quality as applicable to leisure and tourism,including its characteristics and typology. Suitable for students and researchers, it shows how to evaluate critically the numerous quality management systems and techniques available within the context of the leisure and tourism business environment.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)