Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing modernity

Autor: Kember, Joe
Rok: 2009
ISBN: 9780859898010
OKCZID: 110566051

Citace (dle ČSN ISO 690):
KEMBER, Joe. Marketing modernity: Victorian popular shows and early cinema. 1st pub. Exeter: University of Exeter Press, 2009. viii, 296 s. Exeter studies in film history.


Anotace

In this innovative study of early film exhibition, Joe Kember reveals a rich and diversifying landscape of popular entertainments in the mid-to-late nineteenth and early twentieth centuries. Marketing Modernity calls for a reconsideration of the relationship between early film and industrial modernity, highlighting the role of the showman during that period, and revealing how modern entertainments stitched their commercial imperatives into the everyday lives of their audiences by marketing existing, comfortable modes of performance and personality.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení