Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2003
ISBN: 9780870136757
OKCZID: 110017751
Citace (dle ČSN ISO 690):
CAMPBELL, John Angus, ed. a MEYER, Stephen C., ed. Darwinism, design, and public education. 1st ed. East Lansing: Michigan State University Press, c2003. xxxviii, 634 s.
Hodnocení:
4.5 / 5
(6 hlasů)
Examines intelligent design as a science, a philosophy and a movement for educational reform. Central to all three aspects of ID is its claim that, if science education is to be other than state-sponsored propaganda, a distinction must be drawn between empirical science and materialist philosophy.