Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892436 obálek a 873661 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

ADHD in the Schools: Assessment and Intervention Strategies



Rok: 1994
ISBN: 9780898622454
OKCZID: 110120095

Citace (dle ČSN ISO 690):
DUPAUL, George J a Gary STONER. ADHD in the schools: assessment and intervention strategies. Autor úvodu Russell A. BARKLEY. New York: Guilford Press, c1994, 269 s. The Guilford school practitioner series. ISBN 0-89862-245-X.

Hodnocení: 3.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Affecting one out of every 20 children and adolescents, ADHD is often first identified by education professionals--teachers, counselors, or school psychologists. Until now, however, the literature on ADHD has primarily been written by and for clinic -based practitioners. Addressing school-related problems associated with ADHD such as academic underachievement, noncompliance with classroom rules, and problematic peer relationships, this book is specifically designed to meet the needs of school psychologists, guidance counselors, administrators, and both regular and special education teachers.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)