Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150284 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The New Political Targeting

Rok: 2003
ISBN: 9780963744746
OKCZID: 110013770

Citace (dle ČSN ISO 690):
MALCHOW, Hal. The new political targeting. 2nd ed. Washington, DC: Campaigns and Elections magazine, 2003. iii, 295 s.

Hodnocení: 4.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

Every campaign faces the task of finding the voters it needs to win. The New Political Targeting describes the changing technologies that are enabling campaigns to use their databases to reach these voters in new and more efficient ways. It provides a wealth of research that can help any campaign find answers to difficult questions. The New Political Targeting offers you a new approach to targeting that measures the value of the voters you need to reach. And it comes with a spreadsheet program that helps you estimate the values of each voter, calculate costs and efficiencies and even prepare preliminary budgets. Politics are changing. The New Political Targeting is your guidebook to the new tools and the new research that can help your campaign succeed.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení