Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: William Leiss, Stephen Kline, Sut Jhally, Jackie Botterill, Kyle Asquith
ISBN: 9781138094567
OKCZID: 127999834
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
LEISS, William. Social communication in advertising. Fourth edition. and London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. ix, 431 stran.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.