Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893647 obálek a 874269 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Inclusive place branding : critical perspectives on theory and practice



Autor: edited by Mihalis Kavaratzis, Massimo Giovanardi and Maria Lichrou
ISBN: 9781138659247
OKCZID: 128017846

Citace (dle ČSN ISO 690):
KAVARATZIS, Mihalis, ed., GIOVANARDI, Massimo, ed. a LICHROU, Maria, ed. Inclusive place branding: critical perspectives on theory and practice. First published. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. xxii, 195 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)