Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2896830 obálek a 875360 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing for hospitality and tourism



Autor: Kotler Philip
Rok: c2014
ISBN: 9781292020037
OKCZID: 112374918
Vydání: 6th ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, c2014. ii, 630 s. Pearson new international edition.


Anotace

 

For courses in Hospitality Marketing, Tourism Marketing, Restaurant Marketing, or Hotel Marketing. Marketing for Hospitality and Tourism, 6e is the definitive source for hospitality marketing courses. Taking an integrative approach, this highly visual, four-color book discusses hospitality marketing from a team perspective, examining each hospitality department and its role in the marketing mechanism. These best-selling authors are known as leading marketing educators and their book, a global phenomenon, is the most frequent adoption for the course. Developed with extensive student and professor reviews, this edition includes new coverage of social media, discussion of current industry trends, and hands-on application assignments.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)