Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150284 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Radio in context

Autor: Starkey, Guy
Rok: 2004
ISBN: 9781403900227
ISBN: 9781403900234
OKCZID: 110047763
Vydání: 1st pub.

Citace (dle ČSN ISO 690):
STARKEY, Guy. Radio in context. 1st pub. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2004, 270 s.


Anotace

This applied text offers a comprehensive introduction to the principle skills involved in radio production and the underpinning knowledge needed to reflect on radio as a mass medium. Organized around the most commonly studied radio genres, it offers an ideal marriage of theory and practical guidance, Starkey provides students with the knowledge and know-how to produce their own broadcasts from sequence programmes to commercials. The book is supported by extensive illustrations, a full glossary and exercises to develop practical and critical skills.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení