Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Drivers of global business success : lessons from emerging markets

Rok: 2004.
ISBN: 9781403917010
OKCZID: 110039008

Citace (dle ČSN ISO 690):
BILGIN, F. Zeynep., ed., SRIRAM, Ven, ed. a WÜHRER, Gerhard., ed. Drivers of global business success: lessons from emerging markets. New York, N.Y.: Palgrave Macmillan, 2004. 298 s.


Anotace

In this book the author identifies the hidden success factors that have made emerging market companies globally successful. There are a large number of firms operating in emerging markets that have become very successful. With their growing economies, liberalization of markets and improvements in their infrastructure, emerging markets represent the future. The contribution of firms from emerging markets in understanding the drivers of marketing success is not very well understood. Do they employ strategies developed in advanced markets by advanced market firms or do they have a global vision of their own?


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení