Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Understanding Global Media

Rok: 2007
ISBN: 9781403920492
OKCZID: 110004078

Citace (dle ČSN ISO 690):
FLEW, Terry. Understanding global media. New York: Palgrave Macmillan, 2007. x, 261 s.

Hodnocení: 4.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

Understanding Global Media offers a comprehensive overview of global media production and circulation, drawing insight from a range of perspectives, including politics, political economy, media and cultural studies, and creative industries. Grounded in extensive case study material in order to illustrate key debates, the book analyzes media industries, production, content, audiences, and policies on an international scale. It is both a comprehensive synthesis of existing academic work and an ambitious statement of new research directions. This book is an essential guide to understanding media today.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení