Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2904729 obálek a 876161 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Revolutionize Your Customer Experience



Rok: 2004
ISBN: 9781403936035
OKCZID: 110203453


Anotace

 

In his previous groundbreaking book with John Ivens, Colin Shaw looked at the development of the conceptual framework for the customer experience together with examples of best practice and strategies for implementation. As predicted the customer experience has become the next competitive battleground. The current book will explore the subject in more depth with new research and best practice and show companies and organizations how to identify where they are and how to revolutionize their customer experience.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)