Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Media Consumption and Public Engagement: Beyond the Presumption of Attention (Consumption and Public Life)

Rok: 2007
ISBN: 9781403985347
OKCZID: 110005712

Citace (dle ČSN ISO 690):
COULDRY, Nick. Media consumption and public engagement: beyond the presumption of attention. New York, N.Y.: Palgrave Macmillan, 2007. xiv, 247 s. Consumption and public life.


Anotace

Contemporary democracies are based on the belief that media can deliver the attention of the voting populations. But in an age of multiplying media, political disillusionment, and time-scarcity, is this plausible any longer? This book addresses this major question head on, drawing on the voices of people from the UK who were asked to write diaries about their experiences (or not) of 'public connection', as well as survey data and comparative research in the USA and elsewhere.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení