Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The SAGE Handbook of Political Advertising



Rok: 2006
ISBN: 9781412917957
OKCZID: 110000366

Citace (dle ČSN ISO 690):
HOLTZ-BACHA, Christina. The SAGE handbook of political advertising. Editor Lynda Lee KAID. Thousand Oaks: SAGE, c2006, 492 s. ISBN 1-4129-1795-6.


Anotace

 

The SAGE Handbook of Political Advertising provides a comprehensive view of the role political advertising plays in democracies around the world. Editors Lynda Lee Kaid and Christina Holtz-Bacha, along with an international group of contributors, examine the differences as well as the similarities of political advertising in established and evolving democratic governments.  

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)