Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150284 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Being an Effective Mentor: How to Help Beginning Teachers Succeed

Autor: Jonson, Kathleen Feeney
Rok: 2008
ISBN: 9781412940627
OKCZID: 110191245

Citace (dle ČSN ISO 690):
JONSON, Kathleen Feeney. Being an effective mentor: how to help beginning teachers succeed. 2nd ed. Thousand Oaks, Ca.: Corwin Press, c2008. xv, 206 s.

Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

This updated edition provides information on stages of teacher development, professional growth, assessment of student work, mentors within teacher induction programs, and components of successful mentoring initiatives.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení