Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150284 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Jonson, Kathleen Feeney
Rok: 2008
ISBN: 9781412940627
OKCZID: 110191245
Citace (dle ČSN ISO 690):
JONSON, Kathleen Feeney. Being an effective mentor: how to help beginning teachers succeed. 2nd ed. Thousand Oaks, Ca.: Corwin Press, c2008. xv, 206 s.
Hodnocení:
5.0 / 5
(6 hlasů)
This updated edition provides information on stages of teacher development, professional growth, assessment of student work, mentors within teacher induction programs, and components of successful mentoring initiatives.