Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906712 obálek a 877379 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The political economy of communication



Autor: Mosco, Vincent
Rok: 2009
ISBN: 9781412947015
OKCZID: 110397405
Vydání: 2nd ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
MOSCO, Vincent. The political economy of communication. 2nd ed. Los Angeles: Sage, 2009. x, 268 s.


Anotace

 

The Political Economy of Communication provides a thorough coverage of an important area of communication studies: the political economy approach to media. This highly successful text has been thoroughly updated, restructured, and rewritten in this new edition, clearly demonstrating how power operates across all media, from newspapers to Facebook, and how media power intersects with globalization, social class, race, gender and surveillance.  


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)