Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Differentiating Instruction for Students With Learning Disabilities: Best Teaching Practices for General and Special Educators



Autor: Bender, William N.
Rok: 2007
ISBN: 9781412954464
OKCZID: 110191386

Citace (dle ČSN ISO 690):
BENDER, William N. Differentiating instruction for students with learning disabilities: best teaching practices for general and special educators. 2. ed. Thousand Oaks, CA: Corwin Press, 2008. xi, 206 s.

Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Aligned with changes prescribed by IDEIA and federal regulations, this edition provides additional information on brain research, universal design for learning, graphic organizers, and much more.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)