Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Mooij, Marieke de
Rok: 2010
ISBN: 9781412970419
OCLC Number: (OCoLC)299381579
OCLC Number: (ocolc)299381579
OKCZID: 110462071
Vydání: 3rd ed.
Citace (dle ČSN ISO 690):
MOOIJ, Marieke de. Global marketing and advertising: understanding cultural paradoxes. 3rd ed. Los Angeles: Sage, 2010. xviii, 323 s.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.