Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2008
ISBN: 9781432731953
OKCZID: 110507179
The book you don't want your opponent to have.I use The Political Campaign Desk Reference as the basic text in my courses on political campaigning. It's a practical guide that helps my students understand how a winning political campaign is put together. I'm sure many of them will continue to use it after they graduate and start running campaigns of their own - Terry Grundy, University of Cincinnati "Urban Lobbying" courses in the School of Planning "With instruction on how to form the backbone of a strong campaign and how to plan to win, this is the book you don't want your opponent to have. The chapter on fundraising alone will make this book an excellent investment for any candidate or organization" - Michael P. McNamara, Author