Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2008
ISBN: 9781433102394
OKCZID: 110370258
Citace (dle ČSN ISO 690):
KAVOORI, Anandam P. Thinking television. New York: Peter Lang, c2008. x, 172 s.
Thinking Television tells the story of an innovative media literacy project focused on the creation of media programming that "makes money" and "makes a difference." Woven around critiques of student-produced concepts for "television that thinks," this book offers new directions for critical media literacy, popular culture studies and the interdisciplinary concerns of cultural studies.