Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2889774 obálek a 872473 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Digital fandom 2.0 : new media studies



Autor: Paul Booth
ISBN: 9781433131509
OCLC Number: (OCoLC)960741760
OKCZID: 128293296

Citace (dle ČSN ISO 690):
BOOTH, Paul. Digital fandom 2.0: new media studies. Second edition. New York ;, Bern ;, Frankfurt ;, Berlin ;, Brussels ;, Vienna ;, Oxford ;, Warsaw: Peter Lang, [2017]. xxiii, 282 stran. Digital formations, vol. 114.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)