Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2898355 obálek a 875572 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The market research toolbox : a concise guide for beginners



Autor: Edward F. McQuarrie
ISBN: 9781452291581
OKCZID: 128740908

Citace (dle ČSN ISO 690):
MCQUARRIE, Edward F. The market research toolbox: a concise guide for beginners. Fourth edition. Los Angeles: SAGE, [2016]. xxi, 373 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)