Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2904464 obálek a 876003 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing research for small business : an efficient and effective functional approach



Autor: David J. Smith, Barbara A. VanderWerf
ISBN: 9781536140422
OKCZID: 128200463

Citace (dle ČSN ISO 690):
SMITH, David J. Marketing research for small business: an efficient and effective functional approach. New York: Nova Science Publishers, 2018. x, 221 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)