Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2904735 obálek a 876171 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Integrated marketing communication : creative strategy from idea to implementation



Autor: Robyn Blakeman
ISBN: 9781538101056
OKCZID: 128398639

Citace (dle ČSN ISO 690):
BLAKEMAN, Robyn. Integrated marketing communication: creative strategy from idea to implementation. Third edition. Lanham: Rowman and Littlefield, 2018. viii, 358 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)