Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes

Autor: Marieke de Mooij
ISBN: 9781544318141
OKCZID: 128201165

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
MOOIJ, Marieke de. Global marketing and advertising: understanding cultural paradoxes. 5th edition. Melbourne: SAGE, [2019]. xx, 488 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!