Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Classroom assessment techniques : a handbook for college teachers



Autor: Angelo, Thomas A.
Rok: 1993
ISBN: 9781555425005
OKCZID: 110107335
Vydání: 2nd ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ANGELO, Thomas A. Classroom assessment techniques: a handbook for college teachers. 2nd ed. San Francisco: Jossey-Bass, 1993. xx, 427 s. The Jossey-Bass higher and adult education series.


Anotace

 

This revised and greatly expanded edition of the 1988 handbook offers teachers at all levels of experience detailed, how-to advice on classroom assessment--from what it is and how it works to planning, implementing, and analyzing assessment projects. The authors illustrate their approach through twelve case studies that detail the real-life classroom experiences of teachers carrying out successful classroom assessment projects. The book features fifty classroom assessment techniques, each including a concise description; step-by-step procedures for administering the technique; practical advice on how to analyze the data; pros, cons, and caveats; and more.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)