Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906712 obálek a 877379 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Direct3D ShaderX : vertex and pixel shader tips and tricks



Rok: c2002
ISBN: 9781556220418
OKCZID: 110188879

Citace (dle ČSN ISO 690):
ENGEL, Wolfgang F., ed. Direct3D ShaderX: vertex and pixel shader tips and tricks. [s.l.]: Wordware, c2002. xvii, 494 s. +.

Hodnocení: 4.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Vertex and pixel shader programming allows graphics and game developers to create photorealistic graphics on the personal computer for the first time. And with DirectX, programmers have access to an assembly language interface to the transformation and lighting hardware (vertex shaders) and the pixel pipeline (pixel shaders). Direct3D ShaderX begins with an introduction to vertex and pixel shader programming and moves on to a wide array of specialized shader tricks contributed by 27 experts in game and graphics programming. These range from character animation and lighting to photorealistic faces and non-photorealistic rendering. Special effects shaders are also presented, including those for such effects as bubbles, rippling water, animated grass, and particle flows.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)