Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Silent selling : best practices and effective strategies in visual merchandising



Autor: Bell, Judith
Rok: c2006
ISBN: 9781563673962
OKCZID: 110869029
Vydání: 3rd ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BELL, Judith. Silent selling: best practices and effective strategies in visual merchandising. 3rd ed. New York: Fairchild Books, c2006. xvi, 399 s.


Anotace

 

This edition of Silent Selling captures the direction in which today s retail industry is moving and leads students beyond the basics of visual merchandising. Readers will benefit from an understanding of experts recent discoveries and learn valuable new techniques. They are encouraged to think out of the box, while using Bell s Look-Compare-Innovate model. With these informational tools, students can learn to create and deliver professional presentations that will facilitate their move from the classroom to the workplace.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)