Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894758 obálek a 874844 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Merchandising:Theory, Principles, and Practice (3rd Edition)



Rok: 2010
ISBN: 9781563678264
OKCZID: 110871289

Citace (dle ČSN ISO 690):
KUNZ, Grace I. Merchandising: theory, principles and practice. 3rd ed. New York: Fairchild Books, c2010. xx, 518 s.


Anotace

 

With full-color photographs and expanded discussion of sourcing throughout the book,the 3rd Edition focuses on the process of merchandising and the principles applied to theplanning, development, and presentation of product lines in both the manufacturing andretailing sectors. Each chapter includes cases that illustrate how merchandising principlesand theories are applied by actual businesses and the chapter learning activities promotean interactive learning environment with multiple course objectives. Students becomecapable of making sequential and integrated decisions to develop a complete merchandiseplan and analyze the effectiveness of the plan.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)